Covid19 (31/10/2020): Service- en onderhoudsbezoeken
Beste klanten, leveranciers,
We hebben vernomen van de overheid dat er vanaf 2 november 2020 een verstrenging van de maatregelen worden doorgevoerd ( onder voorbehoud van de te respecteren veiligheidsrichtlijnen).
Wij zullen de service en onderhoudsbezoeken kunnen blijven inplannen, indien de richtlijnen kunnen worden nageleefd. Indien deze niet kunnen nageleefd worden, proberen we waar mogelijk, storingen op afstand en met behulp van de klant zelf te verhelpen.
De gezondheid van onze medewerkers en u als klanten staat voorop!
Naar aanleiding van de recente ontwikkelingen in verband met COVID-19 geven we je hier belangrijke informatie over het bezoek van de technieker(s).
*Onze techniekers zullen je geen hand kunnen geven als begroeting
*Gelieve de nodige afstand (min 1,5 m) te bewaren tussen jezelf en de de technieker (hij zal dat ook doen) wanneer je het probleem beschrijft en verlaat indien mogelijk de ruimte waar de technieker aan het werk is.
*Gelieve voor de nodige verluchting te zorgen in de ruimte tijdens de dag van de afspraak, en bij voorkeur ook de werkruimte voor het bezoek te desinfecteren.
*Niet alle techniekers zullen beschermende kledij kunnen dragen aangezien we voorrang geven aan ziekenhuizen en zorginstellingen voor deze materialen.
*Gelieve vooraf of bij de aankomst van de technieker te melden of werknemers of huisgenoten koorts hebben of symptomen vertonen van aandoeningen aan de luchtwegen die een aanwijzing kunnen zijn van verkoudheid of griep.
Alvast onze excuses voor het eventuele ongemak en dank voor je begrip in deze moeilijke omstandigheden.
Het Roblo team